Címkék

2012. augusztus 11., szombat

Szilvás Tour :)

Zene:
Emeli Sande-Heaven

A buszon utazva az jutott eszembe, összeszilvázok egy várat, melléteszek egy kezet, mely ad és kész is van Szilvásvárad :) Szókép.
Csütörtökön Szilváson jártam. Freedom+sunshine+fotózás.

 Indulááááás.....szivárványban, szellemes hangulatban Miniékkel :)
 Hangyás csutka a buszmegben, mert ez olyan "little world" :)
 Érkezés, Szilvás, buszmeg kb.:9:40
 Ki lakna itt? Jelen! Azt se bánnám, ha tele lenne szellemekkel. Maximum felhívnám az asztrotv-t, hogy levegyék őket a hátamról :D Aztán 2in1 küldenének egy kis pénzenergiát, én pedig nyitnám az ablakokat :D
 Válaszút.

"A legdrágábbat, a legkedvesebbet,
az egyetlent, mi valóban Egyetlen
indulás előtt léggömböd kosarában
találod. És mindig, hajszál-
pontosan ennyi, sőt: ez
a túlsúly
Választhatsz."
/Fodor Ákos: Szabadság/
 "Mit nem szabad sorozat" -1.
 "Mit nem szabad sorozat" -2.
 "Mit nem szabad sorozat" -3. Kérdem én, így utólag....Mit szabad? Vagy, amiket nem szabad, azok nagy része miért nem evidens?
 Ezekről a faháncsokról Zetz Vica jutott eszembe és az Ő csodás manóházai. Ezekből micsoda gyönyörűségeket alkothatna *-*
 Lábáztató, halpedikűr :)
 Fárabigásodott csiga
 Dudvamakró :)
 Talán erdészház? Tetszik. Bevenném, kard helyett kivont ecsettel :)
Segítsééééég! Globális felmelegedéééés!
 A lényeg mindig a felszín alatt van.
 Detto.
 Az ősember barlangjára is ráférne már egy alapos nagytakarítás, pókhálótlanítás. De hol van ilyenkor az ősasszony? Remélem nem épp soppingol.
 End of the game.
 Kisvonatra várva, Napfürdőzve.
 Száguldó kisvonat. Sikítsunk. Ááááá....:)
 Napsárga padon ültem, és kisvonatoztam. Hajamba kapott a szél, jobban össze úgy sem kócolhatta.
 Kockás abroszon, fagyis erdei gyümölcslevest szürcsöltem.
 Véget ért a móka mára...
Bogaras dudvát fotózva :)

+ infó. A túrázós útvonal elején van egy nagy Mcdonald's tábla, mely a gyorséttermet hirdeti egy már csak 28 km figyelemfelkeltő üzenettel :D -rohanoook-.
Pisilni mindenhol 150 Ft-ért lehet. Ami egyik esetben "megérte" a másikban inkább mentem volna bokorban. Lent csodásan tiszta illemhelyek vannak, fent az építkezések miatt mobilwc-k, ami....pfff....inkább nem ragoznám. Lefotóztam, de csak erős idegzetűeknek ajánlom :D Pózolj mobilrötyivel kategória befutósa.
Egy mesterséges halastónál szemtanúja lehettem pisztráng etetésnek. Úgy ugráltak a vízből, mintha forró lenne, az pedig úgy buborékolt, mintha forrna :) A halkaja pedig büdös, pontosabban fura szagú :) De énekeltem magamba rögtön: A csermely halkan zúúgott, hol úúútja vööölgyreee nyíílt. Hűs mélyén pisztráng úúszott...:D
Bambikat is láttam, de annyian "zavarták" őket, hogy inkább tisztes távolságból figyeltem őket.
A vízesés kiszáradt, de lesz ez még jobb is.
Kár, hogy nem lehet illatokat venni szuvenírboltban. Szilvásvárad illatokat. Mintha ibolya, hársfa, moha, föld és sült hal keveredett volna mindenhol. Hmmmm....itt maradt az orromban.
Nagyvonalakban ennyi.

Köszönöm a figyelmet!
Ökumenikus Ölelke!
Zsizsik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése