Címkék

2012. augusztus 28., kedd

Recycled "topánka"

Zene:
Hugh Laurie-Tipitana (Alias Dr.House-még mindig nagy-nagy kedvenc, minden tekintetben)

S, most lássuk a mai bejegyzés főszereplőjét, az újrahasznosított, újraálmodott bálitopánkát :)
Volt egy szandálom, ami eredetileg ekrü színű volt, de egyszer eláztunk, mi ketten, majd történt egy-két közös élmény, s azóta képtelen vagyok visszanyerni eredeti színét. Így gondoltam egyet, befestem. Biztos, nem csak tornacipőt lehet textilfestékkel pingálni. S milyen igazam volt :)

Íme, Lady Sellő (After):

A színét többfajta kék és kaméleon festék segítségével kevertem ki, mondhatni hívtam elő.

Eredeti állapotában így nézett ki (Before):

A mostani királykék 2.0 verzió, véleményem szerint fényévekkel jobb, mint az eredeti. A Napsütésben pedig csodásan szikrázik. Szarkacsalogató, nekem való :)

Köszönöm a figyelmet!

Ökumenikus ölelke ;)
Zsizsik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése