Címkék

2012. augusztus 27., hétfő

"Gyurmakönyv"

Zene:
ValamiZsuzsi: Merittjó

Múlthéten elkészültem életem első gyurmakönyvével. Persze tartalommal nem én töltö(tte)m meg. Örültem a felkérésnek, ugyanis régóta gondolkoztam hasonlón, csak eddig nem volt alkalom, amire elkészíthettem volna. Kihívásként tekintettem a feladatra, s utólag be kell, hogy valljam, sokkal nehezebb, mint amilyennek elsőre tűnik :)
A mérete A4-es, és összesen 7 csomag gyurmát használtam fel hozzá, de ez akár lehetett volna 8 is. Ekkora felületű süthető gyurmával nem egyszerű dolgozni, de már begyűjtöttem a tapasztalatokat, így a következő, mondhatni gyerekjáték lesz :)
S, íme, a Mini restaurant vendégkönyve:
 A végeredmény, lakkozva, összefűzve
 Kb. 100 oldalas lett, elején ez a bronzos lap, utána zöld-fehér felváltva.
 A hátlap ugyanilyen zöld-barna keretes, csak logó és felirat nélkül.
Itt még lyukasztás, sütés, lakkozás előtt, kb. 40%-os készültségben :)

Köszönöm a figyelmet!

Ökumenikus ölelke!
Zsizsik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése