Címkék

2012. április 26., csütörtök

Topánka topánka :)

Zene:
Egy klasszikus, témához passzoló zene Komár László-Táncoló fekete lakkcipő. Persze az enyém (pontosabban most már Topánkáé) nem lakk és  nem fekete, de biztos táncoló :)

A mai bejegyzésem egy korábbi "beteljesedéséről" szól :) Én, mint topánkarajongó, készítettem egy Topánka topánkát, ugyanis a cipőblogger posztjai, és mindennapjai alkotásra ösztönöztek. Egyik este megálmodtam egy kényelmes magassarkút, amit papírra majd cipőre vetettem :) Persze időközben rájöttem, hogy nem találtam fel a spanyol viaszt, de ez semmit nem vont le az örömömből.
Pár levelezés, egyeztetés után elkészítettem a tornacipőt, postára adtam és nagyon-nagyon izgultam, hogy jó lesz-e a méret, tetszeni fog-e neki ésatöbbi. Ma reggel egy levél várt Tőle a postaládámban, mely megnyugtatóan tudatta velem, hogy rendben megérkezett a cipő, jó a méret és a minta is...úh juppppíííííí XD.
Az örömöm pedig meg kell osztanom Veletek.

Íme a kész, most már nyilvános művem (Topánka csodás fotóival, amit külön itt is köszönök):


Olvassátok Ti is rendszeresen Topánkát :
Topánka cipőblog

Köszönöm a figyelmet!
További szép napot kívánok mindenkinek!

Ölelke, Zsizsik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése