Címkék

2012. április 28., szombat

Cannon perspektívából

Zene:
Tárkány Művek - Nyisd ki babám
Most találtam rá a Tárkány Művekre....lélegzet eláll....hogy lehet ilyen gyönyörű hangja valakinek? Újra és újra meg kell hallgatnom, tegyétek ezt Ti is :)

Ma nem az eddig megszokott alkotásaimmal bombázlak benneteket, hanem egy-két természetfotóval, amihez persze hozzátartozik, hogy ma a tegnap elkészült "öko lábnyom" pólómban feszítettem, ugyanis az egy heti pihenés után 6-10-ig dolgoznom kellett, ami felért egy terrortámadással nálam :) 6-ra bent kellett lennem, ami számomra annyira lehetetlen időpont, hogy még az órám sem mutatja /I'm not a morning person! -ahogy a Minnie egeres pöttyös pizsim is hirdeti./ Viszont előnye is van, tudtam házi tejet és egyéb háztáji nyalánkságokat venni a piacon. Mint például extra hosszú, extra csípős, extra zöld hegyes paprikát :) No majd meglátjuk hányszor csíp :)

Tehát tegnap két dorkó és egy póló festés közben kezembe ragadtam a gépet, hogy meglessem és nem utolsó sorban megörökítsem a kerti döngicsélő fákat. A kulisszák mögé szerettem volna tekinteni. Miért is döngicsélnek azok a fák?
Poszméh és társai :) Láttátok őket már munka közben? Nos a lencsevégre kapásuk egyáltalán nem egyszerű, annak ellenére, hogy ezt gondoltam. Meglátok egy csodás virágot a fán, rajta egy méhecskével, majd beállítok mindent, fókuszt, satöbbit, s mire jönne a katt, a kicsi zümi arrébb röppen :D Vajon direkt csinálja? Nagyon fotogén, de nem vállalja. Szeretné megtartani titkát az univerzumnak :) Azért egy pár képen sikerült megörökítenem a dolgos percek pillanatait, nézzétek csak:
 A döngicsélő fa
 A döngicsélő almafa virága
Döngicsélő almafán munkálkodva :)
+1 bónusz a Hold, mert szeretjük, hisz mindenhol, mindig, mindenki ugyanazt látja, s várja, hogy ülve is megnyalhassa.

Egyenlőre ennyi, a többit megtartom egy ideig, ugyanis találtam egy-két jó kis pályázatot, amivel megpróbálkozok, mondhatni hátha, kezdők szerencséje :)
Találtam egy ún. Lélekölelés fotópályázatot is, amire egy sztem igazán szuper képet sikerült készítenem, persze nem nagy munkával, hisz a természet adta magát. Kis ösvény, alig-alig kitaposott zöld füves úttal, messzemenőbe nyúlva, két oldalán fák ölelésében, majd egymásba borulásával. Igazán rejtelmes :)

Köszönöm a figyelmet!
Élvezzétek ki a csodás hosszú hétvége minden Napsütéses percét!

Ölelke!
Zsizsik

2 megjegyzés:

  1. Nekem is nagy passzióm a fotózás.Szeretem a stilusodat,bár szívesen néznék portrékat kompozíciós képeket is.Vagy neked a természet az erős oldalad? Igaz,hogy a természet titkait kilesni sem könnyű.Példa rá a lepkézés.
    Gratulálok! Azt hiszem még visszajövök az oldaladra.

    Gyuri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gyuri!

      Köszönöm, hogy benéztél, és örülök, hogy marasztalni tudtalak kicsit. Egyenlőre még nem fedeztem fel az "erős oldalam", azt sem tudom, van-e olyanom :) Az ismerkedés fázisában tartok, ami a fotózást illeti. A portrék világi is vonz, biztosan fognak olyan képek is születni, bár leginkább a szemek, pontosabban a tekintetek tudnak elvarázsolni.
      A természet titkait mostanság próbálom csak megfigyelni/fejteni, ugyanis anno, biológia órán nem figyeltem, a bogárkáktól hosszú évekig féltem, de ideje volt ezen változtatni :)
      Kis lépésekben haladok, de nagy-nagy lelkesedéssel, a gépet most már mindenhova magammal viszem :D
      Szétnézek Nálad is, úgy látom van nézni és olvasnivaló :)

      Szép napot kívánok!
      Judit

      Törlés