Címkék

2012. április 27., péntek

Az öko lábnyom :)

Zene:
Budapest Bár - Szívemben bomba van

A tegnapi topánkás öröm után úgy gondoltam maradok a lábaknál, ami az alkotást illeti :) Egy percen belül min. 5-6 kreatív név jött a következő pingálmányomra.

Nevezhetjük öko lábnyomnak, vagy jeti lábnak, esetleg lábfétiskedvelőknek, netán lábsztorinak, talán lábjúnak...etc.
Naná, hogy az én icipici 40-es lábnyomom volt az ún. sablon, én mi másra is festhettem volna, ha nem pólóra, és milyen színe lett volna, ha nem "zsizsikzöld", s persze egy kis zsebet is helyeztem el rajta, ami a praktikumot szolgálja, ebben az allergiás szezonban. Egy zsepi fixen elfér benne :)
Remélem mindenki élvezi a csodás időt, a fantasztikus napsütést. Sétáljunk nagyokat!

Ölelke!
Zsizsik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése