Címkék

2011. augusztus 8., hétfő

pólókronológia :)

Zene
Bikini-Szép vagy

Íme a Pacman őrület után készült alkotásom. Dö big Pacman t-shirt :D -mozgó pupillákkal-:

Recycle boys póló. Honnan ez a felirat? Mert rengeteg pólómintám van, amit szeretnék majd elkészíteni, és mert Péterfy Borin láttam hasonlót, ami nagyon-nagyon megtetszett és megfogadtam, hogy magamnak is készítek egyszer egy olyat.
 

A következő pólót, csak népi rütyütyüként emlegetem. Megérintett a folklór :)
Azt hiszem nagyon jól sikerült, bevált az új festék, most nem hígítottam vízzel, mint a recycle boys pólónál, így nem folyt meg a szín sem. Megérintett a magyar népi motívumok varázsa, így jött a pólóötlet is, amit a következő link-en keresztül szereztem, nagyon sok van még ezen kívül:
http://magyarnepimotivumok.blogspot.com/

A következő póló a "Hippie Bus" nevet viseli, mivel megrendelője és gazdája autójának tiszteletére készült.
A következő póló "mókás" a maga nemében, kérem nézzük ilyen szemmel :)
A felirat kissé kétértelmű -nem kell megijedni, meg kell személyesíteni :)-, de a virágok simán megférnek mellette.
 
Időben előre, de még mindig nem a jelenben, munkafolyamatokkal együtt, melybe most betekintést engedek, lássuk az Anyák napi alkotásokat.
 Itt kezdődött a móka :)
 Itt már javában benne voltam a "festékben" :)
 Ez így van, hárman vagyunk neki. Ez Édesanyámnak készült.
 Ő egy Szuper Anya :)
 Ez a darab egy lila elefántokat kedvelő Édesanyának készült.
A hátulját meg direkt viccesre vettem, szerintem jó lett, és tetszeni fog mindenkinek :).
S remélem ezekkel a képekkel, egy kis vidámságot tudtam beletuszmákolni az Olvasóim napjába is.

A következő alkotás a "Csendes vadász" nevet kapta. Egyszerű, de nagyszerű kategória fődíjasa :P

S, most jöjjön a best of, a Helló Cica póló!
Annyira cuki, hogy belehalok :D Immáááádooom!

Vasmacskás, tengerész póló/Anchor T-shirt
Kismama felső/Pregnant T-shirt

Intuíció/Intuition

 "Janiman"

Hawaii táska/Hawaiian handbag


 Hawaii 2 táska/Hawaiian 2 handbag

Fekete macskás póló/Black cat t-shirt

Holdas macska pizsi/ Moon&Cat nightdress

Lássuk bevetés közben az alkotásokat :)

Csigusz póló. Dipiosztóra készült, minden igényt kielégítve, gyorsba, hajnali 2-kor vásárolt pólóra :D


Spongya dorkó, munkafolyamatokkal :) Ütős egy darab lett ;)










És a gyors pólókronológia utolsó darabja egy leánybúcsús póló.

Remélem van, akinek elnyerte tetszését a gyors áttekintés, amit nagyhirtelenjében a személyes blogomból sikerült összelinkelnem. Készülőben vannak újabb alkotások, és terveim szerint igyekszek időközönként új technikák "házi" bemutatására is.

Üdvözlettel, Zsizsik

2 megjegyzés: