Címkék

2011. augusztus 18., csütörtök

Begyurmázok :)

Zene:
Mutya Buena-Real girl

Lássuk csak, mit is csináltam ma? :D Sütigyurmáztam, és még fogok is.
Mutatok egy pár képet, munka közben, alatt, fölött, mellett, előtt......és még sorolhatnám :)
 Most kezdődik a, most kezdődik a .....gyurmázás :)
 Sütés, pingálás, kampózás előtt...


Fészbuk füli, ásványos medál 1-2, hardver mániás kanál, lóherés lilaeli, matrjoska baba, szíves füli, kávéscsésze füli, szövegbuborék (a kávésfüli párja, sütés után a következő felirat kerül rá: Cofe, Tea, or Me?), népirütyütyü füli és medál, katicás kitűző, dinnyés füli, hellocicás szemcsi medál :D

Sajnos sok célszerszámom még hiányzik, így jobb híján "szamarakkal" töltöm ki a "ló" hiányát. Például, nincs görgetősimitóizém, így egy egyenletes felületű ceruzát használok a gyurma kinyújtásához :P.

És most jöhet a sütés, lakkozás, feliratozás......fotózkodás :D
Jómagam leszek egy élő reklámfelület.
Megvagyok, készen mindennel, lássunk néhány képet :D









Nincs mit hozzáfűzni, egyszerűen imádni való mindegyik. Beléjük szerettem, első látásra :) A függőkhöz majd készülnek láncok is, de már nem fért bele a gyöngyözés is a napomba. Igyekszem :D
A feliratozásra valamit ki kell még találnom, ugyanis a zselés toll maszatol és elfolyhat a lakkozásnál....törptörptörp....törpölök a megoldáson. (A szeszfilc sem jó, a lájkolóst azzal írtam, de elfolyt)

További szép napot! Én biztos gyurmákkal álmodok :)
Zsizsik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése