Címkék

2012. május 10., csütörtök

Vén diákok :)

Zene:
Buika - Soledad (habkönnyű citromos álom -nekem-)

Egy csöppnyi személyeskedés :) Legnagyobb öcsikém elballagott szombaton a középiskolából. Úgy tűnik vén diák lett belőle -is- :) El sem hiszem....hisz nemrég még én pelenkáztam :)
Lássunk egy-két képet az eseményről, csak úgy lazán, mert jól éreztük magunkat!
 Kisebbik öcsikémmel. Mondtam, megzabálom a kisvakondot, és valóban :)
 Kisvakond :)
 "Keresztapás" kép, igazán jól sikerült szerintem
 Ez az egyik kedvencem. Persze a szomszéd oldalon volt egy figyelemfelkeltő hirdetés, arra kapta fel tesóm a fejét, és a testét is :) Annyira jópofa :)
 Elmegyek, elmegyek....hosszú útra megyek :)
 Az ünnepelt! Nagyobbik öcsikém, mint véndiák :)
 Ezután a kép után mondtam tesómnak, hogy egy ilyen rendezvényen, minden pillanatban a legelőnyösebb oldalát kell mutatnia, ugyanis bárhonnan, bármikor villanhat a vaku, kattanhat a gép, mint a vörös szőnyegen :)
 Mi ketten. 9 év van köztünk. Látszik? :) Én bezzeg csak fiatalodok!
 Egérkaki tejszínhabbal :) Annyira szépen volt leszórva a torta, hogy nyamm....hammm...
 +poén. Megérkeztünk Anyáékhoz, első kérdése mi volt Édesanyámnak? Ugye nem a House-os fülbevaló van rajtad? Nem, a "Párizsi álom" volt, de jót nevettem. House bácsi nem mehet ballagásra? Deeee! :)
/A kép véletlenül lett elmosódott, de szerintem annyira illik a Dr. House-os fülihez, hogy ha akartam, sem sikerülhetett volna jobban. Tisztára neurózisos, hipnózisos :)/
Dr. House-ról pedig egy rakás új ötletem támadt, mindenféle laminált őrületek, kreanatómia (kreatív anatómia), de erről majd később, ugyanis a hétvégét erre áldozom majd. Alig várom! Remélem kellőképp felcsigáztam mindenkit ;)

Köszönöm a figyelmet

Ölelke
Zsizsik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése