Címkék

2012. május 13., vasárnap

Tegenaria domestica :)

Zene:
Steve Von Till - The spider song

Iszonyatos pókfóbiám ellenére, amit ún. sokkterápiával kezelek, tegnap lencsevégre kaptam egy házi zugpókot (Tegenaria domestica) -amennyiben pontosan tudtam beazonosítani-.

"Innen" nézve egészen lenyűgöző teremtmény. Úgy tűnt nagyon fél tőlem, pontosabban a gépasszonytól :) Ezen felbuzdulva, készítettem egy fülbevalót a nagy találkozásról! Íme:

Fülbemászó állatka, fülönfüggőn mászva :)

Tegnap Drága "B"-vel :) kint voltunk az Egyetemen, a Czanik Balázs "Mozdulj rá!" aerobik road shown. Nos....nem mondom, hogy meg se kottyant, mert de :) Fáááááj a mindenem, ahol izom volt, van, lesz és a többi létige :) De megérte, mert nagyon jól éreztük magunkat, volt TRX meg Bosu, meg capoeira aerobik, meg zumba etc. Előtte fodrásznál is voltam (Kompromiss), hogy legyen mit összeizzadni, de megérte, mert imádom az új hajam :)

Megragadnám az alkalmat és egy kis segítséget is kérnék Tőletek!

Mivel mostanság szinte mindenhova fényképezőgéppel járok-kelek, sok-sok számomra újdonságot sikerül megörökítenem. Ilyen a következő szobor is. A nem tudom milyen téren áll Miskolcon, a Mese Cukrászdánál. Én csak úgy neveztem el, hogy a galambos asszony, de feltételezem, van hivatalos neve, készítője, története ésatöbbi. Nos, erre lennék kíváncsi. Ha valaki tudja, ossza meg velem, -légyszilégyszikéremszépen- addig is kutakodom, hátha hamarabb megtalálom :)


Valamilyen épületen áll egy ággal a kezében, melyen egy galamb csücsül. Vajon miről mesélhet?

Nokedli kipipálva, s most megyek festeni, mert rengeteg ötletem vár megvalósításra! Köszönöm a figyelmet!

Ölelke!
Zsizsik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése