Címkék

2012. július 30., hétfő

Bélyeg, bélyegző...vállalkozó zsizsergő :)

Zene:

Palya Bea-Aki egyszer útnak indul. Nemrégiben találtam rá, fantasztikus hangja van, remek énekesnő. Első számú kedvencemmé lépett elő :)

Végre-végre, megérkezett a zsebbélyegzőm, több mint két hét várakozási idő után. Hogy miért kellett ennyit várni rá? Ezt én is szeretném tudni :) Elvileg átmeneti készlethiány volt. Végső soron a lényeg, hogy megérkezett és ez az első "nyomatom":
Imádom. Olyan kis mobil :)
De ennyit a bélyegzőkről. Essen némi szó a bélyegekről.
Párom nemrégiben megmutatta a bélyeggyűjteményét :) A kis huncut. Első látásra beleszerettem, tudtam, hogy terveim vannak vele :)Kivel/mivel? Most foglalkozzunk a bélyegekkel.
Kiválogattam, rendszereztem őket, majd éreztem, hogy ez nem csupán egy férfias hobbi, és nem kell szükségszerűen az íróasztalban, azon belül is a mappában porosodniuk. Készüljön belőlük egyedi fülönfüggő. S, íme a végeredmény-kettő a sok közül-:


Imádom mindegyiket, de ez még csupán a kezdet. Nem értek hozzá, így benne van az izgalom, a lehetőség is. Talán egy szakavatott szemében értéktelen papírfecnik lógnak a fülünkbe, de mi van ha egy-egy igazán értékes darab kerül a laminátorba? :) Ki tudja? Nos, én biztos, hogy nem, így a szerencsére bízom.

Mára ennyi!
Ölelke, Zsizsik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése