Címkék

2012. március 12., hétfő

Céklás szendvicskrém és Poppi :)

Zene:
Daddy Yankee-Que tengo que hacer
A számot Sissynek ajánlom ;)
Egy kis pörgés, meg risza-misza mára.

Először is jöjjön a hétvégi "életmód" rovatom főszereplője :):

Céklás szendvicskrém:

Hozzávalók:
2 nagyobb cékla
1 doboz natúr vajkrém
csipet só
őrölt bors (én színeset használtam, de jó a fekete vagy a fehér is)
4-5 gerezd fokhagyma (összezúzva)

Megmostam, megpucoltam a céklákat, majd a kis lyukú reszelőn lereszelem. Hozzákeverek egy kis sót, beleőrlöm a borsot, majd hozzákeverem a natúr vajkrémet. Isteni finom a végeredmény, bátran ajánlom. Szintén vitaminbomba!
Képekben:

 Egy kis petrezselymet is szórtam rá, mert így szép és még fincsibb :P

S most jöjjön Poppi, aki egyébként Zörnyiné :) Pontosabban elveszett Zörnyi párja, amit már korábban említettem.
Poppi hétvégén "született" és saját darab. imádom a két szép fogacskáját és a szőke copfocskáit, no meg a vidám mosolyát :)
Íme Poppi:
S mivel ma szabin vagyok, holnap avatom fel, bemutatom a kollegináknak :D Addig zsizsergek még egy keveset :P

További szép napot!

Zsizsik 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése