Címkék

2011. december 7., szerda

My little pony :)

Zene:
My little pony -témához illően, bár kicsit másképp feldolgozva :)

S most lássuk az új krea eredményét, á lá Zsizsik ;-)

Előre leszögezem, hogy az utóbbi időben nagyon sok számomra kedves felkérést kaptam, melyek újabb és újabb alkotásra ösztönöztek. Köszönet érte utólag is, meg persze előre is.
S akkor lássuk a Pónis dorkót:

Itt már elkezdődött a munka. Az alap most nem fehér tornacsuka volt, hanem babarózsaszín. S miért? Egyrészt, mert a nyelvének rózsaszínnek kellett lennie, másrészt, "télvíz" idején, még az én kapcsolataimmal és készségeimmel is nehéz igényes, szép, és főleg, nem magas szárú dorkót találni. De, amint látható, a kitartó utánajárásnak meglett az eredménye :) (A cipőfűző helyett rózsaszín szalag, nem saját ötlet, így kaptam a cipőt -megjegyzem isteni ötlet)
 Itt már kész állapotban látható, belül a "brand" megjelöléssel :) Csakhogy megmaradjak az utókornak. Persze a viccet rögtön kihasználták, új tulajdonosa majd rajtam járkál :) Nem bánom :)
 A pónik a belső oldalra kerültek.
 Kívülre az összetéveszthetetlen pillangók
 És egyszerre a két oldal

Természetesen olyannyira beleszerettem, hogy magamnak is kell készítenem majd valami hasonlót. Bár úgy vélem, ezt nem tudom majd felülmúlni, de nem is kell :)

Köszönöm a figyelmet! Jó alkotást kívánok!
Zsizsik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése