Címkék

2011. október 3., hétfő

Hétvégi krea...:)

Zene:
Vad Fruttik-Nem hiszek

A hétvége igazán kreatívan telt. Palacsintasütés közben mi mást csinálhat az ember, mint pólót fest? Készítettem egy in memoriam Zörnyi pólót. Volt egy kedvenc sütigyurmás medálom, a "Zörnyis". Sajnos elhagytam egy pár nappal ezelőtt. Remélem új tulajdonosa büszke lesz rá, és legalább feleannyira fogja majd szeretni mint én.
Íme a póló:

Itt még mindig nem fogytam ki az ötletekből. Jöjjön hát a szeretetre éhes kaktilányka :)

S, amikor eszembe jutott, hogy jön a hétfő, készült a következő alkotás, mely láthatjuk, magáért beszél :)

Plusz egy jó hír, októbertől fellelhető vagyok a Kincses Szigetben :) Majd később arról, hogy ez mit jelent pontosan, azoknak akik nem "helybeli" :)

További szép napot mindenkinek! -már ami maradt belőle- Megyek House-t nézni :)
Zsizsik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése